1 Kasım 2009 Pazar

29/3/2009 Hediye Kartı

Sevgili Giselle,Bugun dogum gunun oldugunu hatirladigima oyle sevindim ki anlatamam.. Uzun zamandir bekledigim bir seyi yapmak icin bundan guzel firsat olamazdi. Sana Fransa bozkirlarindaki tum sumbulleri vermek isterdim ama olmadi. Biliyorum ki yaptigim bagislanamaz birseydi. Ancak beni affetmen icin herseyi evet herseyi yapabilirim Giselle!Gisebella, yaban mersinim.. Gercek sevgi nefrete mahsup edilemez. KEske zamani geri dondurebilseydik. Tek istegim bunu yapabilme gucum olsaydi senin icin ne pahasina olursa olsun yapardim. Bunu tum kalbimle soyledigime inanmalisin.. Hersey bitti dedigin gunden beri "bitmek" kelimesinin anlamina sitem ediyorum. Kelimelerden anlamlara donuyorum, tum anlamlara sitem ediyorum. Hayat sensiz oyle anlamsiz ki Giselle..Mutluluklar acilara benzemez Gisiente, tuketilirler. Mutlu olup anilari tuketmektense acilara gomulup seni sonsuza dek sevmeyi tercih ettim ben. Yine de bu yalniz basina katlanilamaz duruma bir nebze olsun serinlik katmama izin ver. Her dugmesiyle tek tek sohbet ederek ilikledigim bu sumbul renkli hirkayi kabul et.. Ne olursa olsun onu bir baskasina verme.. Ceplerine huzunlerimi doldurdum hic degilse onlara var olduklarina sukretme sansi tani.. Birak gogsunde huzur bulsunlar Giselle..Tam duyamadigin sesi dinliyormus gibi yaparsin.. Duymasan da goren birseyi dinliyor oldugunu zanneder.. Onun icin zordur benden birsey almak. Ogut bile alamazken insanlar, sevgilimi elimden aldilar..Seni benimle tanidim.. Cunku seni tanidigimda yaninda ben vardim. Benimle iyiydin.. Benimle sevmistim seni.. Belki de bensiz sevdigim kisi degildin Giselle.. Uzaktan seyretmis de sevmis olsaydim hersey farkli olurdu... Belki fazlasini beklemezdim..
Senin olan,
Jan Pietro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder