1 Kasım 2009 Pazar

29/3/2009 Aşk Mektubu

Giselle'im, dag cilegim...Biliyorum aklinda pek cok soru isaretleri birakarak seni yalnizliga terketmistim. Siradan bir gunde evden cikarmis gibi olsun istemistim.. Donecekmis gibi degil ama, donmeyecegimi dusunmeden... yol boyunca aglamamak icin kendimi zor tutmustum.. Ucmak uzere olan serceler gibi agaclarda titriyordu yapraklar... Yuregim gibi titriyordular Giselle..Hic patlamadi diye bir mayini savasin disinda sayamassin.. Ikimizin de icinde soylenmemis pek cok sey vardi. Savastaydik Giselle.. Insan sevince, bu dayanilir bir durum degildir. Herseyin anlami degisiyor savasta.. Sevgi ve nefret yanyanadir sen hic savas gordun mu Giselle? Veremli bir asker gormustum yataginda eriyen.. Nasil da ozenmistim o muhtac ve daha fazlasini istemeyen basit haline.. Bunu bana sen yaptin sevgili Giselle.. Iyice dusunursen asla utanmazsin, hic dusunmezsen de asla utanmazsin. Biz bu yolun ortasini bulamadik. Ikimiz de hep uclardaydik.. Simdiyse iki ayri uctayiz..Ben senden uzakta golgesinde karanligin bile yerinde duramayip tasmak istedigi bir adam oldum. Zamani geriye almaktan bahsederken ne kadar ahmaklasiyoruz. Zaman nedir ki geriye aksin? Insan caresizlikten neler uydurup onlara inaniyor goruyor musun?Bugulu camlar yazmak icin insani cekerler.. Bugulu gozlerindi beni sana getiren.. O gölün kiyisindaki yesil bayirda yavruagzi saten elbisen icinde semsiyenin ardindan bana ilk bakisini asla unutamam., Sana "ne yapiyorsun?" demistim.. Sen de bana "bekliyorum" demistin.. Sana "neyi bekliyorsun" demistim Sen de bana "neyi bekledigimi bilen birini"... 'Oyle biri var mi' demistim. "Ben de bilmek isterdim" demistin... Soylesene sevgili Giselle oyle birini buldun mu? Var oldugunu hic bilebildin mi?Sana beni hala seviyor musun diye sormayacagim. Cunku bu en cevapsiz sorudur. Sevgi/Ask nedeni olmayan bir bagdir. Bir neden ararsan bulamaman gerekir. Bir nedenle seviyorsan bu sevgi veya ask degildir. Seni sevdigimi bilirsem buna bir neden soylemem gerekir. Seni seviyorum bunu biliyorum cunku boyle boyle.. E demekki oyle oyle olmasa sevmeyecektin.. Bilmiyorum demeli kalp kirma pahasina.. Ya da bir yontemle bunu soyletmeli, cunku duymak da istiyorum! Bu bilgiler bana ait ben biliyorum sevdigimi soyleyemem ama sen soyleyebilirsin senin bilmek gibi bir engelin yok Giselle!!Tum bu dusunce firtinasi beni cok yordu. Seneler sonra sevdigimden emin olup seni terketmekle yanlis yaptigimi anlasam da simdi yeni bir dusunce daha beynimi kemiriyor. Sana zarar verme pahasina yine yaninda kalmali miydim? Sevgimden emin olamadigim icin senden ayrildim, sevdigimi bildim acaba boylesi aci veren bir sevgiyle yanina gelip seni baglamali miydim? Bana bir ruyani anlatmistin hatirliyor musun? Seni kendi ellerimle suya sokup bogarken sen kendi hayatini kaybediyor olmaktan cok suyun altindan bana bakip bunu sana nasil yaptigima uzulmustun daha cok..Seni oyle cok sevdim ki kendimden kurtarmaliydim. Umarim bir gun tum acilarimiz son bulur ve sessiz, ruzgarli, yalniz bir deniz feneri onunde sarilir isiniriz..

Her seyiyle sana ait olan,

Jan Pietro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder